mandag 20. oktober 2014

Project Life i Norge - oktober utfordring #8

Da var vi (allerede....) kommet til 20. oktober, og det er tid for ny måneds utfordring inne hos Project Life i Norge.
Denne gangen skal du la deg inspirere av dette bildet. Jeg har brukt fargene.

Og her er hvordan jeg løste oppgaven.
Jeg har brukt plastlomme fra Simple Stories, design 4. Sidefeltet er papir fra Wycinanka, med tekst sticker fra Siple Stories og chipboard fra Crate.

Kortene er fra American Crafts, Boys Rule. Washi fra Frecled Fawn og pebbles fra Studio Calico. Trafikklys er stickers fra Crate og jeg har satt en enalemdot på det grønne lyset. Wood fra Studio calico.

Kort fra American Crafts, Teen Boy. Pose fra Studio Calico, penny Arcade. Binders fra Freckled Fawn. Buttons, ukjent.

Kort fra American Crafts, Midnight og Teen Boy. Clear stjerne og gul maling fra Studio Calico. Label, ukjent. Sikk sakk sticker, 3rd Eye.

Kort fra Kaiser Craft.

Kort fra American Crafts, Teen Boy. Vinkler fra Wycinanka. Wood, ukjent. Sticker, Studio Calico.

Kort fra American Crafts, Midnight og Teen Boy. Billett stickers, 3rd Eye. Runde stickers, Studio Calico. Tekst boble, gammel, ukjent.
 
 
Da håper jeg du tar turen innom oss hos Project Life i Norge og blir med på vår utfordring #8. Du har også nesten 9 dager på deg om du vel være med på GDT utfordringen som du finner her.
 
 
Ønsker alle en fin fin uke :)

1 kommentar:

  1. Så herlig og fargerik!! Og gratulerer forresten, tror ikke jeg har fått sagt det i forb. med din nye DT-jobb!
    klem

    SvarSlett