fredag 24. juni 2011

Sommergave til meg selv - del 2

I går kom min "sommergave til meg selv nr.2" i hus, denne:
Wiiii:)kjempekjekt:) Har ikke fått testen den noe serlig men har prøvd en før, så jeg vet den er bra hi hi.
Hadde egentlig sagt til meg selv at siden jeg ikke lager kort - og dermed ikke brukes dies så veldig mye - så holdt det godt med min Spellbinder. Men den ble tidlige litt ødelagt ved å prøve å kjøre igjennom noe som var for tykt - så når jeg nå skulle prøve med min nyinnkjøpte tynne TH dies så gikk ikke det:( Og da bare måtte.....jeg jo kjøpe meg en Vagabond:) Og så slipper jeg å bruke min stakkars "musearm" på å "sveive meg ihjel" hi hi;)
Gleder meg til virkelig få brukt min nyervervelse, men det blir ikke før i neste uke - for nå har jeg lang helg og vi tar en tur til Sverige.
Det er minstemann på 14 som lenge har hatt ønske om en tur til Sverige - for å kjøpe "billig snop, leksdrikk og energidrikk"...... Han har vært i 4 av 7 verdensdeler, men aldri i Sverige...stakkars....synes han iallefall selv hi hi. Det enkle er ofte det beste heter det jo..... I fjor hadde vi planer om Sverige, men endret det til 4 uker på kryss og tvers i USA, og han ble kjempeskuffet:O men koste seg jo på den turen også da;)
Nå skal vi en tur på Liseberg, og så skal vi på skikkelig "Harry handel" på Ullared:) Blir nok litt i handlekorgene der, selv om jeg ikke akkurat har tenkt å handle hermetikk, vaskemidler og toalettpapir for resten av året hi hi. Mannen tar med golf bagen, så slipper jeg å dra på han der inne;)
Ønsker alle en riktig fin helg, og håper sommeren snart kommer:)

3 kommentarer:

  1. Flotte sommergaver du har fått av Randi Elisabeth iår!!! ;-)
    Høres kjekt ut m Sverigetur, kos dere!

    Sommerklem! :-)

    SvarSlett
  2. Du kan jo se om du finner sommeren der og TA den med deg heim igjen:O) Go tur!!

    SvarSlett
  3. Jeg er misunnelig. Har aldri hørt om maskineriet og måtte søke det opp. Håper du får masse glede av den. God tur!

    SvarSlett