søndag 29. september 2013

White +1

I helgen har jeg vært i Stavanger på Papirfesten. Kost meg masse med kreativitet og sosialt samvær med noen av de beste :)

Var på et LO kurs med Linda, og foruten det så laget jeg 5 LOer og 2 kort.

Alle LOene var til utfordringer i forskjellige blogger - som har innleveringsfrist i disse dager - så nå blir det er "ras" her i bloggen min hi hi.

Først ut er en LO jeg har laget til september utfordringer på "White + 1", der fargen utenom hvitt var pitasj (grønt).

This is my take on the September challenge at the "White + 1" challenge.



The white city - Binibeca




"tegningen" er et bilde tatt i Binibeca som jeg har laget om til en "tegning". Det var så trangt i de små gatene, at en kunne ta på husene på begge sider samtidig.

8 kommentarer:

  1. Fantastisk stilig!!! Jeg digger hvitt!!
    Skulle gjerne vært der sammen med dere!
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en fantastisk helg sammen med dere!
    LOen er bare rålekker og den ble veldig hvit til slutt! :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Oh I love this Randi! So much detail!! I especially like how you've sprayed the rose ribbon white. I just love it! Thanks for playing along with us at WW1. I can't wait to see what you create for next month's challenge. :)

    SvarSlett
  4. wow så lekker :) gleder meg til fortsettelsen her ::)

    SvarSlett
  5. Wow! Your page is wonderful! Thanks for joining us at WW1.

    SvarSlett
  6. another WOW from me Randi!
    Gorgeous work!! thanks for playing along with us at WW1

    SvarSlett
  7. Fun fresh and Fabulous babe , im a sucker for the pointed finger image.

    SvarSlett
  8. wow wow wow I am speechless this is incredible love everything about this layout especially the drawing and the texture wow thanks so much for playing along with us at WW1 this month!

    SvarSlett