fredag 18. april 2014

ON THE ROAD - Project Life - Gjestedesigener Konkurranse

Har laget en PL side vil jeg levere inn til gjestedesigner konkurransen inne hos Project Life Norge.
Det er Lene som er gjestedesigner, og hun vil se sider som gir oss vårstemning.
Denne siden gir vårstemning for meg. Bildene er fra vårens høydepunkt i fjor, da jeg og min beste venninne Siv Anita dro til Geiranger på scrappetreff. Vi fløy til Ålesund og kjørte derfra med leiebil. Hadde et fantastisk vårvær men strålende sol og snø på fjelltoppene.
Fargene jeg har brukt minner meg også om vår og lysere tider :)









Denne siden skal i albumet sammen med denne LOen.
og denne



Fortsatt god påske til alle sammen :)
Jeg har kost meg masse på scrapperommet. Laget et altereringskort til en konfirmant, men det kan jeg ikke vise før til neste helg ;)
Så har det blitt litt rydding, og litt lommescrapping.
I dag har jeg slikket litt sol på altanen, deilig vær :)

3 kommentarer:

  1. Takk for inspirasjon i bøtter og spann!! Er helt i startfasen på PL og sniker meg rundt for inspirasjon.
    God påske!

    SvarSlett
  2. Så mye superflott! Veldig flott PL side! Men veldig svak for den knallgrønne LO'n!

    SvarSlett
  3. herlige sider med flotte vårfarger, liker at LOene tar igjen fargen fra PL-siden (eller omvendt) Takk for at du deltar på utfordringen :) Lene

    SvarSlett