tirsdag 20. mai 2014

Project Life Norge - lag dine ene kort

Gjestedesigner Marianna "lillesmor" inne hos PLN har en utfordring om å lage dine egne PL kort, og gjerne ha en vårlig "touch" på siden.

Jeg har laget mine egne kort, og den vårlige touchen er det fargene på kortene som får stå for. Bildene er fra Menorca sist sommer.

 
Jeg tok noen "steg for steg" bilder underveis. Disse er tatt på kvelden med mobil, så derfor litt dårlig kvalitet.
 
 
 Har brukt diverse restepapir - som passet i fargene på den LOen denne siden skal "stå" sammen med.
 
 
 Stemplet litt random med de to stemplene.
 
 
 Brukte masker og ink i samme farge - bare mørkere, til å lage litt mer effekt.
 
 
Og så et eget tekst kort. Når jeg stempler med disse bokstavene synes jeg ikke det gjør noe om de ikke blir "feilfritt" og "rett".
 
Her er LOen som "hører til"
 



Her står jeg oppå en sånn rund "hule" som er på bildet oppe til høyre på PL siden.

5 kommentarer:

  1. Underbar LO och jättefina kort!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott side go Lo :-)

    SvarSlett
  3. Gøy å se hvordan du har laget kortene - kjempeflotte!
    Herlig lo!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte kort! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  5. Jättefina kort som blev till en snygg sida med en tillhörande LO som verkligen matchar! Skön text!

    SvarSlett