mandag 16. juni 2014

Project Life, Norge - utfordring #3

Til oppgave 3 inne i bloggen til Project Life, Norge skulle en lage en side med feiring av en stor dag.
Jeg valgte bilder fra vår yngste sønn sin konfirmasjon for 2 år siden.
Det ble en dobbeltside, men det er side 1 som er mitt bidrag til utfordringen.

Jan Marius valgte "borgerlig" konfirmasjon. I begynnelsen var vi litt imot, men han hadde klare og fornuftige tanker og meninger rundt dette. Og det er jo viktig å respektere og støtte opp om de valgene våre barn tar, så da ble det slik. De hadde en nyttig og innholdsrik "opplæring", som nok burde vært obligatorisk for alle ungdomsskoleelever. Og selve sermonien var flott og høytidelig. Vi hadde en fin dag og konfirmanten var fornøyd.

Side 1:
Kortene har jeg laget av ark fra en 6*6 bok, Authentique, Bundle. Har hvitvasket noen av kortene for å dempe mønsteret litt.
Har brukt stempler fra Kort&Godt, kaBoks og Papirdesign. Bokstavene er stort sett fra Simple Stories.

 Denne stripen er "toppstripen" på alle arkene i boken.




Side 2:
Bak kortet i midten her nede har jeg "gjemt" gjestelisten.
---
 
 
Takke for flotte og koselige kommentarer i bloggen min. Og ønsker alle sammen en fortsatt fin juni uke :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar