mandag 14. desember 2009

Et lite livstegn i julestria

Ja her er et lite livstegn fra meg i julestria:-)
Det har desverre ikke blitt mye tid til hverken scrapping, blogging eller liknende i det siste. Det eneste scrapperelaterte har vært julekort.
Men nå roer det seg, selv om ikke alle kortene er ferdige og gavene i boks..... Jeg har en plan, og tror den holder:-) Og jeg håper å få litt tid "til overs", og gleder meg til å surfe i bloggverdenen og se på alt det flotte som blir laget der ute:D

I dag har jeg endelig fått laget julebildet som skal følge årets julekort. Kortene er ikke helt ferdige enda, så bilder av dem kommer etterhvert.




4 kommentarer:

  1. Nei, det blir lite tid til scrapping i disse dager...Flott julekort du lager!

    SvarSlett
  2. Kjekt med julekort bilde av de voksne også.

    SvarSlett
  3. Flott julekort.
    Fortsatt God jul til deg.
    Juleklem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett