søndag 21. november 2010

Litt oppdatering

Det har fortsatt ikke tatt seg opp på scrappe og blogge fronten desverre:( Litt skyldes den #%¤§%&# musearmen, som gjør at jeg tar alt i "små porsjoner". Og litt skyldes det at motivasjonen ikke er helt på topp:( Har lyst å scrappe og være kreativ, men............... Ja ja, jeg har da fått laget litt den siste mnd, men mangler litt bilder(enda noe jeg må oppdatere meg på.... sukk!!!) Men badingen holder jeg fortsatt på med:) Vi har riktignokk måtte kutte ut ettermiddagsbadet midt i uka, for det ble så mørkt at vi ikke så vannet..... Så nå bader vi på søndagen. Kjenner jo veldig godt at badetempen synker når vi bader så skjelden, men til nå så har vi ikke bakka ut iallefall. I dag var det +1,5 grader i vannet, og snøen lå på bakken. Ganske spesielt:) Mange lurer jo på hvordan i alle dager vi klarer det, og spesielt meg....som fryser hele dagen på jobb og har egen ovn på kontoret hi hi. Men en får liksom et kikk, og når en kommer ut i vannet slutter en å tenke og da er det bare å dukke under. Men skjønner godt at folk drukner om de faller i sjøen/vannet på vinterstid, for det er KALDT!!!!! Men en føler seg så frisk og opplagt etterpå.

+1,5 grader.......ikke akkurat varmt....
vel oppe gjelder det å få føttene på "sitteunderlag" så de blir varme og så på med noe på hodet. Og da fryser vi faktisk ikke:)



7 kommentarer:

  1. Herreminhatt for noen tøffinger!!!
    Fryser bare jeg ser bildene jeg...
    Scrappegnisten skal vi se om vi ikke finner igjen 15. desember om ikke du har funnet den før!! :-D
    Ønsker deg en flott uke, klem!

    SvarSlett
  2. Det er helt utrolig hvor tøffe dere damer er! Imponerende rett og slett. Ingenting i denne verden kan vel vippe dere av pinnen? Ha en fortsatt fin søndag og en forhåpentligvis kreativ og bra uke.

    SvarSlett
  3. Er imponert, hadde aldri klart det.

    Men jeg kan til en viss grad forstå hva du sier :)

    Håper det tar seg opp på scrappefronten etterhvert. Min erfaring fra en tid tilbake er at man bare må ta tiden til hjelp.

    Nå er det bare mangel på tid for min del. Lysten er der.

    Søndagsklem fra meg

    SvarSlett
  4. Se på denne tøffingen!!! Forstår ikke hvordan du klarer det. Hadde liksom aldri tenkt tanken på at jeg skulle prøve en gang :)
    Gleder meg til å se noe nytt innen scrappingen hos deg ;) Håper armen og motivasjonen blir ok snart.
    Vi snakkes :)

    SvarSlett
  5. Herregud, du er gærn` hihi.
    Ingen hadde fått meg uti vannet på denne årstiden.
    Det er jammen beundringsverdig....STÅ PÅ!!

    SvarSlett
  6. Tror ikke dere er helt friske i utgang punktet jeg når dere driver å bader slik. Er meget imponert.

    SvarSlett
  7. Jepsi, det er det vi gjør og, ståunderlag gjør suse. I går var det snø og sur vind og mange minusgrader her. Håper det var bedre hos dere!

    SvarSlett