fredag 31. desember 2010

Takk for det gamle

Jeg vil takke alle mine bloggvenner for året som har gått. Takk for alle koselige kommenterer dere har lagt igjen her, takk for all inspirasjon dere har lagt ut i deres egne blogger og ikke minst takk for alle nye virituelle venner jeg har fått:D
Ønsker alle sammen alt det beste for det nye året som vi nå snart går inn i. Jeg selv har tenkt å gripe hver dag som kommer, for en vet ikke hva morgendagen bringer....
Her er et bildet fra badet vi hadde på julaften formiddag. Kulpen vi bader i var nesten helt tilfrosset, men vi fant da en råk å duppe oss i;) Første gang jeg har badet i "slusj".......
GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN:D

3 kommentarer:

  1. Takk for iår og godt nytt år til deg og!

    Klem!:-)

    SvarSlett
  2. godt nytt år til deg også,håper at du får en flott kveld og et enda bedre 2011.

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine også!

    SvarSlett