tirsdag 1. februar 2011

Helgens scrappe-hytte-tur

I helgen arrangerte jeg sammen med Siv Anita og Anne Gerd scrappetreff med overnatting på skihytta på Sætra i Hovsherad(ca 15 min fra Moi).
Der var vi samlet 16 scrappere/kortlagere fra fredag til søndag, og hadde en helt fantastisk helg. Masse kreativitet og sosialt samvær. God mat og trimming av magemusklene hi hi hi. Utfordringer, "goodie bag" og trekninger hadde vi også. Alle var så fornøyde at vi har allerede bestemt dato for ny helg i oktober.
Tusen takk til alle sammen for en kanon helg, gleder meg allerede til høsten:D

Jeg fikk laget 2 lettersize og 11 sider til 2 mini album jeg holder på med. Bilder kommer etterhvert.

5 kommentarer:

  1. Så koselig Randi! Jeg har også en ide om å starte med letter size. Først skal jeg bruke opp alt stæsjet mitt, tror jeg, i alle fall alle mønsterarkene. Og forhåpentlig det meste av pynten. Satser på en ny vår!

    SvarSlett
  2. tuuuuuuuuuuuuuusen takk for en knallkjekk helg :)

    SvarSlett
  3. Se her ja! Litt av en gjeng :) Kan tenke dere har hatt det gøy :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en kjempegøyal helg.... Knib

    SvarSlett
  5. Ja kjempe kjekk helg, takk for at dere organiserer :-)

    SvarSlett