søndag 31. januar 2010

PC krasj


Huff å huff, i dag krasja PC`n min - eller noe skjedde iallefall slik at jeg mistet absolutt ALT som var på den:( Til å grine av:(

Jeg har heldigvis suport, slik at den er oppe å går igjen men helt fra scratsj:( Heldigvis hadde jeg så og si alle bilder + noen andre mapper fram til 24.12.09 på en ekstern harddisk. Men noen mapper med masse nyttig informasjon er tapt. Likeså alt jeg hadde på mail og alle e-post adresser:( Så om noen der ute har min e-post adresse så betyr jo det at jeg har hatt din - så send meg da en mail slik at jeg får din igjen;)

Hadde absolutt ikke tenkt å tilbringe søndagen med reperasjon av pc.....men ser ut som det ikke blir gjort noe annet i dag. Jeg må få lagt inn alle programmer på nytt og prøve å "rekonstruere" så mye som mulig.

Så vil jeg prøve å få lagt inn bidraget mitt til skissedilla og å kommentert litt her inne;)

PC er kjekt når det virker;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar