lørdag 8. september 2012

CSI

Trengte en skikkelig utfordring for å komme igang med scrappingen igjen etter sommeren....og det fikk jeg fra Brit. Utfordringen ble å gjøre noe jeg aldri hadde gjort før, nemlig å delta inne på CSI sin utfordringsblogg. Var vanskelig synes jeg å bare skulle holde seg til de oppgitte fargene, og så måtte jeg jo ha med "evidence" og "testimony" også.....men her er da mitt bidrag. Nå håper jeg bare at jeg får til å legge det inn på CSI bloggen da.....har sendt mld til Brit på FB så håper på hjelp derfra hi hi.


3 kommentarer:

  1. Kjempefin side, godt du finner igjen scrappegnisten før vi skal til seters! ;-)

    SvarSlett
  2. Så glad jeg ble nå når jeg så at akkurat din blogg lå øverst på blogglisten min :)
    Og enda mer glad når du igjen kommer med en fantastisk LO. Like levende og innholdsrik som dine LOer alltid er. Gleder meg allerede til neste!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Råkul reiseside! :) Kuult med kartet, mange bilder delt opp i to klynger! :)

    SvarSlett