onsdag 10. april 2013

Klar som et egg....

Da er jeg pakket og klar....som et egg...til scrappetreff på Hotell Union i Geiranger. WIIIIII.
Jeg og Siv Anita tar avsted i morgen, flyr til Ålesund og kjører derfra på fredag morgen. Gleder oss vilt. Ser virkelig frem til å treffe igjen Beate, Aina og Synnøve fra Molde, som vi ble kjent med på Casa for 1,5 år siden. Og så regner vi med det blir mange nye bekjentskaper :) 
Men jeg må si det har vært en prøvelse å pakke for flyreise....første gangen dette. Er vant med å bare stappe i bilen.... Heldigvis er vi tilbydt å låne både det ene og det andre, og vi føler oss virkelig velkomne til vestlandet :)

"Med på veien" vil jeg dele en AJ side.

I fall 
I rise
I make mistakes
 I live 
I learn 
I`ve been hurt 
but I`m alive 
I`m humand and 
I`m not perfect 
but I`m thankful

Jeg ønsker alle en super helg, om de skal på treff eller ei ;)

3 kommentarer:

  1. Veldig flott AJ side med mange flotte ord og farger. God Tur :) kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Super side!
    God tur på treff, lever lenge på inspirasjonen etter helgas SteinkjerScreppa.

    SvarSlett
  3. Herlig side ! Kos deg masse på treffet i helgen vennen!

    klem

    SvarSlett