torsdag 2. september 2010

I stjernenes fotspor

I sementen Utenfor Graumann`s Chinese Theatre på Hollywood Boulevard, finnes hånd,- og fot avtrykk fra over 200 berømtheter. Operasanger Kirsten Flagstad og skøteprinsesse Sonja Hennie representere det Norske flagget i samlingen. Bildet oppe helt til venstre, er av min kjære som står i Arnold Schwarzenegger`s fotspor:) Og minstemann(oppe til høyre) har funnet Harry Potter og vennene hans;)

Jeg har brukt hvit Bazzil, og lekt meg litt med mist og maling:D
Ellers har jeg brukt Punchinella, tape og stempel fra TH, "tag" fra Sassafras, filmrulltape (Prima???), et bånd og lånt fotspor-stempel. "I"en er fra Prima og de små bokstavene fra October Afternoon. De herlige BARBA-figurene er strykemerke jeg har kjøpt på Nille.






5 kommentarer:

  1. Sååå herlige sider!!!
    Bare DIGGER stilen din (i tilfelle du hadde glemt det! ) ;-)

    Ha en fin helg, snakkes neste lørdag, klem! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempekuuul Randi:O) Ha en fin shoppedag på lørdagen;O)

    SvarSlett
  3. oj, denne var kul.....likte alle detaljene du har fått med, uten at det er rot en eneste plass...herlig rett og slett... ha ei herlig helg du og dine...

    SvarSlett
  4. Herregud så kuuul denne var!!!
    Skikkelig digg.

    Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett
  5. Men hvor la DU dine hender? Mine har vært hos Richard Gere ... Oppfinnsom, herlig layout Randi!

    SvarSlett