søndag 19. september 2010

Skissedilla #77

Denne uken var det HegeAL som hadde designet skissen inne på Skissedilla, og her er mitt bidrag.
Minstemann hadde bestillt seg en solid Amerikansk frokost - eggerøre, bacon, tykke pannekaker med jordbær og krem............ Heldigvis var det ikke hver dag det var slik frokost, da er jeg redd vi hadde trillet hjem.... Og jeg må jo si at vi savnet en "normal" god Norsk frokost;) Har brukt hit Bazzil, stempler fra TH, tabs og rubons fra BG, overlays fra teresa collins, bling fra Prima, Thickers og Dymo.
-----------------
Da er helga snart over:).....uten at jeg har fått gjort halvparten av alt det jeg ville gjøre....men men, jeg har iallefall fått slappet av litt, kost meg og gledet min mor med sykebesøk. I morgen er en ny uke med nye muligheter.

7 kommentarer:

  1. På den annen side er det jo til frokost man virkelig boltre seg for et solid grunnlag til resten av dagen???!!! I følge min doktor.

    SvarSlett
  2. Jeg må si jeg synes du lager noen herlige sider. Fulle av spennende detaljer.
    Glad er jeg som ikke må spise en sånn frokost hver dag ;)

    SvarSlett
  3. Så kul! Stilig den fonten i tittelen!

    Tøft med stemplene bak!

    Takk for bidrag!

    SvarSlett
  4. Snakker om gjennomført! Skikkelig kul!!

    SvarSlett
  5. Nam, synes det så godt ut jeg. Kul, detaljrik LO. Herlig bokstaver i tittelen og et bilde til å spise opp.

    SvarSlett
  6. WOW!!! Du er rå!!! Jeg blir like imponert hver gang jeg er her inne jeg altså. Dine reise LOer gjennspeiler virkelig stedene du har vært. Og denne ble bare helt suverent kul!
    Blir overrasket hvis ikke denne er på ukas dilleliste ja.
    Ha en fortsatt fin dag og håper du får ei innholdsrik uke :)
    Klem klem..

    SvarSlett
  7. Kjempeflott og stilig layout...Gratulerer med 'dilla' på denne ;-)

    SvarSlett