torsdag 12. august 2010

Orginal "gjestebok"

I Adrian, Texas -midtveis på Route 66 (som går mellom Chicago og Los Angeles) ligger Midpoint Cafe. Utenfor var det plassert en pickup som nesten fungerte som en gjestebok. Du fikk låne penn inne i cafeen til å skrive på bilen med. Jeg vet ikke hvor mange år den har stått der, men det begynte iallefall å bli trangt om plassen.

Bakrunnsark og tag er fra teresa collins. Arket i hjørnet er fra Art Warehouse. Chipboard fra Crate og Little Yellow Bicycle. "Ethyl" har jeg skåret ut fra et Little Yellow Bicycle ark. Bokstaver er fra October afternoon, Thickers, Pink Paislee og Doodlebug. Binders fra MM, og tape fra TH. Har ellers brukt noen småting og så har jeg spayet litt med "hjemmelaget" color wash.

Tusen takk for at du stikker innom bloggen min, og for alle koselig kommentarer:)

5 kommentarer:

  1. Jeg simpelthen elsker disse reisescrappesidene dine!!
    De er så kule og detaljerte!
    Håper vi treffes om ikke aaaltfor lenge, sånn at jeg får sett noe av det du laget IRL.
    Kos deg videre, gleder meg til å se flere "Amerika-sider", klem! :-)

    SvarSlett
  2. Denne ble veldig stilig, Randi - veldig deg:o)

    SvarSlett
  3. Denne var råtøff! Kul plassering av bilder ute på sidene!

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig og velkomponert! Du er virkelig flink!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempetøff i fargevalg, oppsett, pynt, bakgrunnsark, bilder og historien bak!!

    SvarSlett