søndag 8. november 2009

Bloggproblemer og Skissedilla #32

GRRRRRR!!!!!!! Jeg har hatt problemer med bloggen min siden fredag. Kommer inn som "vanlig leser", men får ike logge meg på, skrive nye innlegg og kommentere andres innlegg(så om noen savner kommentarer fra meg - det kommer;-). Det må være nettet hjemme hos oss det er noe galt med. Har prøvd alle maskinene i huset uten at det virker, men nå har jeg tatt med maskinen min opp til "siv anita`s scrappebenk" og låner hennes nett. Og det funker jo:D Så first thing tomorrow:ringe Tele2.
Men med lånt nett får jeg iallefall deltatt i Skissedillas oppgave #32. Det var Nabon som hadde laget denne ukes skisse, og her er mitt bidrag.


Jeg har brukt papirer fra MME, Crate og Sassafras. Stilken på blomstene er piperensere, og blomstene har jeg laget av silkepapir som jeg har sprayet glimmermist/colorwash på. Uglen er fra Hambley, klovnen er et glansbilde, bling og pebbles fra Prima, og de små blomstene er chipboard fra Crate. Bokstaver fra Thikers, My Little Shoebox og October afternoon. Blonden har jeg sydd med hamp. Diverse splitbinders. Gjerdet er stanset ut med puncher fra Martha Stewvart.









5 kommentarer:

  1. WOW den var skikkelig kreativ. Herlige blomster og bilde

    SvarSlett
  2. WOW!!!! Noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Sitter å måper enda jeg.

    SvarSlett
  3. Herrrrlig!!! Liker alle de søte detlajene og så utrolig kreativt;)Leken og fresh.

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  4. Så kuuul, likte godt blomstene;o)

    SvarSlett
  5. Hei! Dette er første gang jeg besøker bloggen din. har skrollet meg nedover og sett på alle de fine LOene du lager!:) HErlig med bilder og LO som omhandler 70 tallet! :)

    SvarSlett