søndag 15. november 2009

Moi treff og skissedilla

Vi har hatt et helt fantastisk kjekt treff her på Moi i helgen. Begynte fredag ettermiddag og ga oss ikke før i dag i tre-fire tiden. Vi var ikke så mangen denne gangen, men 8 kjekke damer har storkost seg sammen. Kreativiteten, snakketøyet og inntak av mat/drikke var på topp :D
Fredagen fikk jeg laget et bidrag til den kjekke skissen som HegeAL hadde laget til ukens skissedilla. Men jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av den i dag......da det endelig var opphold og flott fotovær.....:-( Så jeg måtte jeg scanne LOen og bildet er ikke det beste. Men jeg får levert inne fristen, og så kan jeg jo legge inn bildet på nytt i morgen ;-)

Så her er mitt bidrag til Skissedilla #33

Som bakgrunn har jeg brukt et ark fra Grapic45. jeg har malt med litt dabbermaling og craclepaint. Den blå dekortapen er fra panduro og den med kronene er fra prima. Har brukt noen bånd, rubons fra Prima, bostaver fra Prima, My Litle Shoebox, mm og litt forskjellig + litt diverse pynt.

4 kommentarer:

  1. Veldig stilig. Liker godt pynten og papirene dine, malingen og helheten, skikkelig fin den her synes jeg!

    SvarSlett
  2. Råkul! Flotte ark, og stilig med malingen, rett og slett tøff! :)

    SvarSlett
  3. Det var et kult bakgrunns ark du brukte - kul;o)
    PS! Det ser ut som dere hadde gøy i helga (bildene hos Anne Bodil;o))

    SvarSlett
  4. Så kul denne ble, med skikklig macho-preg *hehe*
    Fargerik med flotte detaljer.

    Takk for at du deltar

    SvarSlett