søndag 29. november 2009

Skissedilla #35

Nå tenker jeg det er ei som blir overraska hi hi. Bildene jeg har brukt denne LOen er av min bestevenninne Anita www.sivanitasscrappebenk.blogspot.com ,og er fra hennes utdrikningslag for 16 år siden :D Jeg har hatt disse bildene fremkalt og liggende lenge, og synes de passer bra til ukens skisse inne på www.skissedilla.blogspot.com Det er gjestedesigner May Linda som har laget den flotte skissen til utfordring #35.

Til bakgrunn har jeg brukt hvit Bazzil og sprayet med litt glimmermist. "snakkeboblen" har jeg skåret ut fra et 3ndy papir. Ellers har jeg brukt Punchinella, blomst fra Søstrene Grene, Dymo og brads fra Bazzil.





5 kommentarer:

  1. Herregud for någen bilda, hi,hi de e jo ei stund siden, men kul LO:)

    SvarSlett
  2. He, he kul LO - Gøy med gamle bilder og gode minner;o)

    SvarSlett
  3. Kult med glimmermist! Og så likte jeg snakkebobla, og tekstinga rundt på LOen!
    Det var dette jeg ville du skulle se :
    http://piasverden-pia.blogspot.com/2009/11/jeg-vant-og-en-award.html
    Se litt nedover i innlegget, så ser du navnet ditt;)

    SvarSlett
  4. Kjempekul løsning på skissa! Digg med all teksten rundt LOen!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  5. Så flott den var! Liker at teksten går rundt LOen!

    SvarSlett