tirsdag 24. november 2009

Julekrybben

Julekrybben er en del av Anonio Gaudi`s fødelsesfasade på den fantastiske kirken La Sagrada Familia i Barcelona. Denne kirken har de holdt på med i over 100 år, og arbeidet pågår fortsatt. www.sagradafamilia.org Den er helt fantastisk, og et must om du reiser til Barcelona.


Til bakgrunn har jeg brukt et julepapir fra Papirdesign, og så har jeg brukt bølgepapp og en gammel bokside. Bokstavene er fra Doodlebug, "gips"pynten fra Melissa Frances og bling fra Prima. Ellers har jeg brukt et glansbilde, pyntenåler, blonde og bånd.














3 kommentarer:

  1. Nydelig LO!! og nydelige bilder.:)

    SvarSlett
  2. Ååååå... Så nydelig. Denne kunne jeg virkelig tenkt meg å sett på nært hold :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:) Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)Setter stor pris på det:) Så mye fint du lager:))) Kommer til å titte innom ofte for å hente inspirasjon og glede:) Håper du får en fin første advent helg:) klem:)

    SvarSlett